Brutálisan hosszú ideje, hétfő délután óta áll lehaltan a Wizz Air rendszere, becsekkolni se lehet, ami komoly problémát okoz az utazóknak. Ezt a cikket este 3/4 12-kor élesítjük és még mindig teljes az összeomlás.
FRISSÍTÉS kedd 6.20: Éjjel meggyógyították a rendszert, elindult. Aki most utazik, csekkoljon be gyorsan online. Az ingyen reptérit a hosszú rendszerkiesés miatt még a nap folyamán biztosítaniuk kell, de sokkal egyszerűbb online és ha megvan, nem kell kimenni sokkal hamarabb a reptérre.
A rendszer abban se segít, hogy felismerjük a problémát. Az app simán azt írja, hogy szerinte nincs nálunk internet, a weblap legalább késő estére már kiírja, hogy hiba van.
Azt, hogy a cég a weben nem kommunikál semmit az üzemzavarról, még talán érthető, ha a weblap akadozik. De a Facebookra igazán illett volna valamit kitenni, jelenleg csak a pánikba esett utasok panaszkodnak tömegesen, hogy mi lesz, ha nem tudnak a késő esti, vagy holnapi járatukra online becsekkolni. Ilyenkor amúgy az lesz, hogy ingyen be lehet csekkolni a reptéren, csak ehhez ki kell menni jóval korábban, mint terveztük.
A Facebookon néhány kommentelő bemásolt egy Wizz-üzenetet a cég Twitterjéről, ott elismerik, hogy üzemzavar van, tudnak róla és dolgoznak a megoldáson. Azt is elmondják, hogy amíg nem működik az online csekkin, a reptéri ingyenesség rendelkezésre áll. Ezzel együtt nem gondoljuk, hogy egy ilyen helyzetben elégséges a Twitteren kommunikálni.
Mivel nagyon hosszú ideig tart a leállás, a holnap délelőtti járatokra nagyon sokan nem tudnak becsekkolni. Biztos, hogy az odakényszerülő utastok miatt hatalmas tömeg lesz a reptereken az utasfelvételnél, ami késéseket is okozhat a forgalomban. Csak azt tudjuk tanácsolni mindenkinek, aki nem tudott becsekkolni online, hogy ha éjjel se tudják meghegeszteni a rendszert, akkor sokkal korábban menjen ki a reptérre. Nem tudhatjuk, hogy ha nem tud mindenki időben becsekkolni, mennyire késleltetik meg a járatokat. Ne mi maradjunk le!