Érdekes ígéretet tett a befektetőknek a Wizz Air a múlt héten megjelent prezentációjában: jobban figyelnek majd a kézipoggyászokra, szigorúbban ellenőriznek, növelve ezzel a bevételeiket.
Egészen pontosan így hangzik az idézet, ez az egyik terv arra, hogy a terveiknek megfelelően növeljék a bevételeiket:
Focus on increasing baggage sales over winter season, in part from improved monitoring of carry-on luggage
A covid előtti időszak emlékezetes szőrözése után az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy korrekt volt a hozzáállás, általában a szemre is túlméretes csomagokat mérték és büntették a gazdáikat. Ritkán, de előfordult, hogy gyakorlatilag minden mértek és nagyon odafigyeltek az összes utasra.
Az elmúlt hónapokban érezhetően nőtt már a szigor, de nem ment el addig, mint 2016-17 táján, amikor 1 milliméter túllógásért is büntettek. A lényeg, hogy számítani kell a szigorúbb ellenőrzésre, be kell tartani a mérethatárt és akkor biztos nem lehet gond. Vagy ha nem tartjuk be, akkor legyünk tisztában azzal, hogy kockáztattunk, aztán vagy szerencsénk lesz, vagy nem – és akkor fizetünk, mint a katonatiszt.
De legalább egy ilyen is van a preziben:
Launched a ‘Customer First’ internal initiative –focused on reducing delays and improving overall experience
Tehát legalább kedvesen és mosolygósan fognak büntetni?