Nehéz szavakat találni a Wizz Air eljárására: hirtelen és szinte azonnal zárja be egyik legvonzóbb útvonalát, amelyen télből a nyárba repülhettek a magyar utasok.
Akabáról többször is írtunk, mert kiváló célpont a téli feltöltődésre, de a Wizz Air valamit nagyon elrontott. Ősszel azt nem értettük, hogy ha nem fogy a jegy, akkor miért tartja magasan az árat és nem megy 40 euró alá. Aztán negyedelte, 10 euróért, szinte ingyen lehetett foglalni, erről is írtunk.
Most meg a szezon kellős közepén küldi a törlési értesítőket. Az utolsó járat február 7-én megy, tehát szinte pontosan kihasználják azt, hogy 14 napon túli bejelentésnél nem kell kártalanítást fizetniük. De így is elég nagy taplóság mínusz 17 napnál törölni egy teljese útvonalat, ami amúgy is csak a téli menetrendi időszak végéig, március végéig működött volna.
Mindez kerek egy nappal azután, hogy diadalittas közleményben fényezték magukat, hogy milyen jól fogynak a jegyek, újabb rekordévre számítanak és újabb gépet tesznek a pesti bázisra. Meg hogy “Magyarország kiemelten fontos bázis a Wizz Air számára”. Mi lenne, ha nem lenne az?
Az utasok, akik az utolsó működő járathoz képest két héten belül utaztak volna, át tudnak foglalni online a korábbi, még működő járatokra. A rendszer viszont nem ajánlja fel átfoglalásra se a Budapest-Amman, se a Bécs-Eilat járatot, érdemes a nem emelt díjas számon az ügyfélszolgálaton kérni ezt a lehetőséget, ha segít.