Jó hírt közölt a Wizz Air azzal, hogy megszűnik az emelt díjas ügyfélszolgálata, de nehogy valaki azt higgye, hogy mostantól bármit el lehet intézni ingyen az alapdíjas számon elérhető call centerben.
A hivatalos bejelentés természetesen arról szól, hogy megszűnik az emelt díj, meg van robotkisasszony az egyszerűbb kérdésekre, meg van 24 órás chat is, de nézzük csak az apróbetűt is.
Ebben az szerepel, hogy ha olyan tranzakciót kezdeményezünk a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával, amely online is elintézhető lett volna, akkor 15 euró/fő díjat kell ezért fizetni. Példának sima jegyvásárlást, szolgáltatások hozzáadását és a jegyek módosítását említik. Ezek szerint ha nincs tranzakció, akkor nincs költség, tehát ha valaki felhívja őket, hogy megkérdezze, mikor megy a gép Londonba, akkor erre nincs külön díj. De ilyet valószínűleg már nagyon kevesen csinálnak.
Az üzemzavarok okozta késések/törlések miatti módosítások eddig is alapdíjas számon mentek, nyilván ezután se számolnak fel díjat, ha kénytelenek vagyunk más járatra átiratkozni. Ha fontos, hogy felférjünk a következő gépre, továbbra is azt javasoljuk a pórul járt utasoknak, hogy párhuzamosan próbálják az átfoglalást intézni a reptéren, a neten és telefonon, hogy mindenképp az elsők között tudjanak átfoglalni.