Újra belaszaladtunk egy jó nagy késésbe, gyorsan letesztelhettük, ad-e ellátmányt ilyankor az összes utasnak a Wizz Air.
Pár hete lecsúsztunk róla pár perccel, a múltkori eset óta tudjuk, hogy a 2 órás határt a gép ajtajának becsukása jelenti. Ha a késés ekkor nagyobb 2 óránál, akkor kínálják fel az utasoknak az ellátmányt. (Ha már látszik, hogy ennél is több, a gép még meg sem jött, a reptéren osztanak vócsert, azzal lehet kaját venni.)
A légitársaságnak nyilván kisebb bukó a gépen némi ingyen kaját osztani, mint a reptéren fix áras vócsereket. De a legutóbbi hasonló esethez képest most jóval szerényebb lett az ellátmány. Tavaly simán lehetett szendvicset kérni, még tapas boxot is kaptunk, plusz az üdítő. Most viszont csak víz vagy kóla és egy csoki vagy mogyi. A szendvicsre vonatkozó kérdésre magabiztosan válaszolta az utaskísérő, hogy azt csak ha fizetünk érte.
Úgy sejtjük, hogy nem spórólás miatt volt ez a változás, inkább mert ez a mostani rövid út volt, nem lett volna idő végigkérdezni az igényeket és annak megfelelő kaját adni. Eleve későn jelentették be, hogy jár a frissítő, hamarosan osztják, addig már a fél gép aludt a késős este helyett már inkább éjjeli járaton.
A lényeg tehát, hogy a Wizz nem sunnyogta el a frissítőadási kötelezettségét, 2 óra 5 perc késésnél felajánlották az amúgy nagyon sovány ellátmányt. Erre lehet náluk számítani a nem túl ritka késések esetén.