Új szicíliai bázisával tovább keménykedik a nagyfiúkkal a Wizz: egyértelműen a Ryanair és az easyJet tortájába harap bele. Catania egyrészt nagy idegenforgalmat vonz, de inkább csak nyáron. Viszont van vendégmunkásforgalom is és komoly tényező az Olaszországon belüli forgalom is.
Olyannyira, hogy a Catania-Róma útvonal az összes olasz útvonal közül a legforgalmasabb és a megroggyant Alitalia mellett a Ryanair repüli csak. A Wizz most szerényen odatesz napi három járatot. Milánóba az easyJet is repül, oda is napi háromra megy fel kettőről a Wizz. Plusz Bologna és Velence is lesz, előbbire a Ryanairrel versenyez, utóbbival mindkét fapadossal. De inkább az easyvel, mert nem a megszokott Trevisóba repül, hanem a fő reptér Marco Polóra.
Magyar utas számára mindez annyiból izgalmas, hogy amikor nincs közvetlen járat Cataniába, akkor is könnyen el lehet menni októbertől átszállva Szicíliába. Plusz olasz több városos kanyarokat is könnyen és fillérekért lehet majd szervezni. A jegyár ugyanis tartósan 10 euró maradhat, a Wizz csak ezzel tud forgalmat magához terelni.
Az októberben nyíló két gépes cataniai bázis már 36. lesz a Wizznél. A bázisnyitások folytatására most nagyon nagy szüksége van a Wizznek, mert az elmúlt két hónapban már több járatot kellett törölnie régi útvonalain, mint amennyi újat nyitni tudott. Már nem nem tud minden gépének új helyet találni, télre egy részük szinte biztosan a földre kényszerül.