Egyre intenzívebb a két ultrafapados szolgáltató egymásnak feszülése, most télen megint több járat indul a Kanári-szigetekre.
De kezdjük a rossz hírrel: az október végétől heti 13-ra bővülő járatszám már csak két sziget között oszlik meg, miután Lanzarote megszűnik a Ryanairnél. De összességében szép a bővülés, két éve értetlenkedtünk, hogy miért csak heti 5 járat van, tavaly ez duplázódott 10-re és még ehhez jön idén plusz 3 járat.
A megoszlás a következő: Tenerifére a Wizz már ötször repül minden héten, a Ryanair háromszor. Kedvező, hogy az egyik reggel, a másik este. Tehát össze lehet kombinálni úgy, hogy már délben odaérjünk, hazafelé pedig csak kora este induljunk.
Idén a Wizz Air beáll a Ryanair mellé Gran Canariára, méghozzá heti két járattal. A Ryanair bővít, heti 3-ra. (Két éve még heti egyetlen Ryanair-járat volt). A Ryanair-gépek közül kettő reggel megy, a pénteki délután, a Wizz mindkét járatát oda délután, vissza este (érkezés éjjel) üzemelteti.
A jegyárak a napokban kezdtek esni, odafelé már 20 ezer forint alatt, sőt 15 ezer környékén is vannak. A Wizz még hisz a mesékben és magasan tartja az új Gran Canaria árát, de november elejére már itt is megindult a csökkenés. Ez szinte biztos folytatódni fog. Végre van tehát megfelelő kínálat a Kanári-szigetekre és ez az árakban is szinte biztosan tükröződni fog.
Legfrissebb Kanáris rádióműsorunk/podcastunk itt érhető el.