Folytatódnak a törlések a magyarországi útvonalakon, most az easyJet dobja legalább fél évre Berlin mellett sajnos Amszterdamot és Lyont is.
Berlin érthető, ott a két ultrával nem nagyon tud versenyezni a magasabb költséggel működő fapados. Amszterdam fájóbb, mert oda egyedüli low-cost szolgáltatóként kezdett el repülni két éve az easyJet, a Wizz Eindhovenbe visz. Így legalább jövő tavaszig a holland fővárosba marad a KLM. Velük azért nehezen versenyez, mert nem egyenlőek a feltételek. Az easyJet független, mögötte nincs támogató, a KLM-et viszont a holland adófizetők pénzéből kisegítik, amikor épp összedőlne.
A többi budapesti easyJet-útvonal sorsa elég vegyes. A mai napig működő, a határzár nyomán sem szüneteltetett útvonalak közül Genf és Bázel kitart télre nagyon kevés járattal. Londonba a téli menetrendre bővítést terveznek, vissza heti 10-re.
Manchester viszont októbertől érdekes menetrendet kap: alapvetően szünetel, de az ünnepi időszakokra újraindul pár járat erejéig. Párizs már most sincs, október végétől tervezik heti kettővel (péntek-vasárnap) újraindítani.
Sajnos a romló járványhelyzet és csökkenő utazási kedv miatt a légitársaságok folyamatosan vágják vissza a kapacitásaikat őszre és télre. Magyarország pedig a határzár miatt különösen nehéz piac, további törlések várhatók.