Továbbra sem kaptunk egy fillért se vissza a Ryanairtől, pedig már egy új utalási kérelmünk is rohad náluk több mint egy hónapja. Tanulságos összevetni azt, amit ők mondanak és amit mi tapasztalunk.
Az első ügyünk, egy április eleji törlés rövid története a következő. Törlés után jelezzük, hogy kérjük a pénzt. Jön megerősítő levél, hogy megkapták az igényt. Jön újabb levél, hogy sokáig fog tartani. Április közepén önhatalmúlag vócsert küldenek azzal, hogy ha nem tetszik, vegyük fel velük a kapcsolatot. Nem tesszük. Pár héttel később küldenek egy levelet, benne egy linkkel, hogy erre klikkelve fogadjuk el a vócsert. Nem tesszük, nem fogadjuk el. Azóta se jött pénz, részünkről az utolsó jelzés, hogy a pénzt kérjük, de ők úgy veszik, hogy elfogadtuk a vócsert. Pedig nem.
A következő járatnál nagy menetrendmódosítás volt augusztus elejére. Kérték, ezért kitöltöttük a formanyomtatványt, hogy a pénzt kérjük vissza. Erre már sokáig megerősítés se jött, hogy megkapták, nyugtázták. A járat a visszatérítési kérésünk ellenére végig élőként maradt a rendszerben, az indulása előtt a szokásos leveleket is küldték, hogy csekkoljunk be. Tegnap, több mint egy héttel a járat után jött meg az értesítés, hogy megkapták a visszatérítési igényt. De kb. nem érdekli őket, itt a vócser. Ha mégis pénz kell, vagy átfoglalás, mi keressük őket. De örüljünk, mert ha egy évig nem használjuk fel a vócsert, akkor visszaadják a pénzt.
Igazából nincs mit tovább ragozni ezen, vérlázító pofátlanság, ahogy ezeket az ügyeket kezelik. Erre számítson mindenki, aki velük utazik és olvasgatja a nyilatkozataikat arról, hogy milyen gyorsan ledolgozzák a visszatérítési hátralékukat. Persze, ha a rád lőcsölt vócsert kifizetésnek számolják.