Elképesztő fejlődés: a Ryanair bejelentette, hogy felpörgeti a törölt járatok után az utasoknak járó pénzek, magyarul a le nem utazott jegyek árának visszatérítését. Eddig az volt a duma, hogy majd ha a járvány véget ér.
De végül is az történik, hogy bemehettek dolgozni a visszatérítésekért felelős munkatársak. Korábban arra fogták az utalások elmaradását, hogy home office-ból ezt nem lehet. Ha ez így van, önmagában gáz, a többi cégnek ez nem okozott volna problémát, ha utalni akartak volna. A Wizz ez esetben a jó példa, ők automatizálták a folyamatot és azt mondják, hogy mindenki 30 nap alatt megkapja a pénzét.
Maradj naprakész, értesülj elsőként.
A Ryanair ehhez képest most azt mondja, új munkatársakat tréningelt ki az utalások elvégzésére. Az utasnak amúgy tök mindegy, de érdekes, hogy az egyik gépesít, a másik a sokkal drágább emberi erőforrásra alapoz.
De a lényeg, a menetrend. Állítják, hogy az összes márciusi járat után már utaltak. Ezt pont nem tudjuk ellenőrizni, mert április elsején utaztunk volna. Áprilissal kapcsolatban azt mondják, az igények felét kielégítették. Hát akkor tuti nem időrendben haladtak, mert a mi járatunk után még egy fitying se jött. De talán fog, mert ígéretük szerint július 15-ig ledolgozzák az áprilisi hátralékot. Sőt, a hónap végéig teljesen utolérik magukat, megkapják a pénzeket azok is, akiknek a májusi-júniusi járatukat törölték.
Meglátjuk, figyeljük, megírjuk. És örömmel vesszük az olvasók tapasztalatait is.