A hétvégén nem csak óraállítás van, hanem az ehhez kapcsolódó nyári menetrendváltás is. Két hete még úgy volt, hogy szép nagy újraindulásokkal készül a két ultra fapados, mára kiderült, hogy kevés maradt belőle.
A sokszori halasztás után a héten végre valóban újraindult Tel-Avivval együtt a Wizz Air 7 működő útvonallal érkezik a menetrendváltáshoz: ezek az izraeli nagyvároson túl London, Eindhoven, Stockholm, Párizs, Dubaj, Tenerife.
Az újraindulásra tervezett további 9 útvonalnak végül a következő sors jutott.
Újraindul húsvét körül, majd 2-3 járat után újra leáll: Brüsszel-alsó, Berlin, Barcelona, Malaga.
Bukta, az utolsó pillanatban, amikor még nem kell a törlés után kártalanítást fizetni, kikerült a menetrendből: Dortmund, Milánó, Bázel, Göteborg, Malmö.
A Ryanair majdnem ugyanezt csinálta, sokat törölt még az utolsó pillanatban, de olyat nem játszik, hogy pár jarattal újraindul, aztán újra leáll. Náluk vagy megy valami, vagy nem.
Megy, vagyis valóban újraindul: Barcelona, Berlin, Brüsszel, Manchester, Bergamo, Tel-Aviv.
Eltolták, mégse indul újra: Bari, Koppenhága, Edinburgh, Harkov, Marseille, Nápoly, Prága, Róma.
Így végül a Wizznek áprilisban (a húsvéti idényjáratok újraleállása után) 7 működő útvonala lesz, a Ryanairnek 8. (Ma is működik London és Dublin).
Az easyJetnél Bázel és Genf mellé újraindul Párizs.
A Ryanairnél és Wizznél április végéig látjuk a menetrendben a valóságot, májustól az egész mese habbal, hamarosan elkezdik azt is durván ritkítani. A jelenlegi járványhelyzetben kellemes meglepetés lenne, ha akárcsak egy-két újabb útvonal újraindulna májusban.